SCM music player
Perjalanan ke Syurga

ABOUT JOURNAL LINKS TWITTER FACEBOOK Instagram FOLLOW+ DASHBOARD
::Spring Rain::
LANDLORD


Asslamualaikum, Be nice in my blog or I will call my superman :') Follow mine. Mention your name.
underlined bold italic strike
Hostel
 Add/Follow Me Follow Me Follow Me
Follow @mardhiyah01




ASK ME

BEDFELLOW



THANKS TO

Skin by: Nurul Haidah
Base code: Atiqah Jaidin
Others: 1 2 3
All rights reserved ® Mardhiyah Hasbullah 2014

Last day with them

Assalam.

Hye, Hello sehat kah? Alhamdulillah. Aku pun tak ada idea sangat nak tulis apa. Disebabkan bosan tu yang menggatai nak typing. Back to the title. 'Last day with them' I don't think so today is the last day to see them. But, today is the last day to play with them, to laugh with them. Arghh, i will miss that all :/ Back to the title again -,-! Okay. First sekali tu, tengok video tentang nabi muhammad wafat di sponser oleh Ustazah Shaabah. HAHA xD Aku tengok la. Aku duk bertenggong tepi ustazah. Sebab tak nampak. Lol Biasalah tinggi sangat -.- Sedihhhhhh sangat. Btw, I love my Nabi :') Ustazah ada bagi sedikit nasihat sebelum kita orang melangkah kaki ke Tingkat 1. Aku punya la getar bila ustazah cakap pasal esok. Esok ada apa? Result akan keluar la :/

Lepas dah tengok video, dengar ceramah. Kita orang pi kantin makan. Aku makan nasi lemak dan air anggur sekali bawa bekal agar-2 buah. Waktu tgh makan tu, ada nampak Alia Copp dengan Anis. Depa duduk atas troli. Alia copp kacau makan. Lawakk woo, nak tergelak waktu tengah makan. Intan tak layan pun sebab duk khusyuk makan. Haihh, Alia copp pandai tahu? Dia bangun lepas tu tolak Aniss guna troli. HAHA xD Sob Sobb T.T

Lepas dah makan, kita orang duk lepak dekat dalam kelas. Lepas tu, nampak mazni bawa air teh. Fuhh, sedap beb. Aku dapat minum tapi orang kedua. Orang pertama Zuzi. Lepas tu, Intan nak minta air. Mazni pas dekat pykah. Pykah dok buli intan. Suh intan kejar dia. Selagi tak dapat kejar. Selagi tu depa duk lari berebut air. Kadang-2 aku kesian kat Intan. Tapi, aku memihak kepada pykah, sebab intan ni berisi. Suruh dia exercise sikit :3 Lol. Lawak part ni, Pykah dok lari sambil bawa air dan habaq macam ni ' laju lagi lari tu ' HAHA xD Lepas tu, Depa dok ejek cik pah mulut busuk. Aihh, macam-2. Cik pah mana pulak ni? Kelas atas. Aku tergelak terbahak tau. Tengok pykah dok buat ' HAH dan HUH ' dekat Intan. Intan pulak ' Mulut Busuk ' Fuhhh.

Lepas dah penat kejar air. Kita orang rehat. Aku ajak main ice water. Depa nak rehat. Aku bagi la 10 minit rehat. Dah habis 10 minit. Kita orang duk pilih siapa nak jadi. Tup-2 Intan jadi. Lepas tu main la. Habis semua meja kerusi terbalik bila aku kena kejar. Aku saja jaa bagi dia susah nak kejar aku. Tektik baru ;P Kejar laa aku kalau boleh :P Lepas tu, ustazah panggil 3 orang pi tolong. Aku dengan pykah dha sorok. Tengok faridzwan dok jerit. Aku malaih nak keluar. Tetiba pykah, zi, dengan intan pi. Aku dan adlina dan ainul dok main ' si si amalika ' Bosan jugak. Lepas tu intan mai suh tolong. Aku dengan Ainul duk buat lambat. Lepas tu, aku ketinggalan belakang. Aku malas nak pecut. Penat sangat :/ Bila dah sampai kat surau. Aku dok nyanyi lagu sayang by shae.

Aku : Sayang, apa khabar dengan kau? Disini ku merindukan mu. 
Tetiba aku terdengar suara cikgu mat zain duk marah. Lol xD Aku mana tau ada cikgu. HAHA xD Aku dan geng aku duk gelak. Lepas tu sambung balik buat kerja. Lepas dah siap kerja susun file tu. Intan pi betul kan tudung kat cermin surau tu. Haiyya -,- Ustazah suh kami lipat telekung tu. Intan pun buat laa, aku tak lipat pun. HEHE xD Berhabuk.

Intan : Bau apa busuk semacam ni?
Pykah : Woii, mulut tak ada insurance *sambil cuit peha intan*
Aku, zi, adlina, ainul : HAHAHAHAHAHA xD 

Lepas dah lipat telekung, kita orang nak balik kelas macam biasa la. Tapi kita orang pilih patner untuk lari anak macam semalam. Aku punya Ainul my darling :* Adlina dengan Intan, Pykah dan zuzi. Lawak tahu? Depa start awal, lepas tu aku kata ' woii, tak bilang lagi ' Aku baru bilang sampai 2 depah dah lari. Buat penat jaa, sebab nak kena patah balik. Dua kali pulak tu. Aku sebenarnya saja nak bagi depa penat. HAHA xD Hebat takkk ? :) Lepas tu, aku kata macam ni ' Opah-2 sekalian, bila dah dengar kakak cakap tiga baru lari tau :P ' Lepas tu, aku pun bilang laa, sebelum aku bilang. Pykah ada habaq ' Kalau hampa terlepas tangan patner hampa, hampa dikira kalah ' Aku pun bilang lepas tu lari. Fuhhh, Zuzi main kasar dohh. Dia tolak aku. Lepastu aku tolak Ainul, sebab aku nak pecut. Aku pegang tangan Ainul kuat gila. Dia kecil senang nak selit. Waktu dekat selekoh tu, aku jerit macam puntianak. Ya la, nak kona tu macam KL drift dah. Seronok gila time tu. Bila dalam kelas. Nak berhenti tak boleh. Terpaksa pegang pintu kelas. Nasib tak patah. Yeahhhh ! Kami punya geng menang :) Kedua, Zuzi dan pykah. Ketiga Intan dan Adlina.

Lepas tu, kita orang main balik ice water. Rehat kejap ja :') Okay la, sampai sini ja buat kalini. Memang harini syok gila :) Sampai tak terkata. Sebelum akhiri, aku takut nak berdepan dengan esok. Bye, wassalam :'(

Nota Kaki : YaAllah, Sesungguhnya, aku akan rindu mereka nanti. Berikan lah suatu hari kita orang akan berjumpa kembali dalam keadaan gembira :') Berikan aku dan kawan -2 aku mendapat result upsr yang cemerlang :') Amiin.