SCM music player
Perjalanan ke Syurga

ABOUT JOURNAL LINKS TWITTER FACEBOOK Instagram FOLLOW+ DASHBOARD
::Spring Rain::
LANDLORD


Asslamualaikum, Be nice in my blog or I will call my superman :') Follow mine. Mention your name.
underlined bold italic strike
Hostel
 Add/Follow Me Follow Me Follow Me
Follow @mardhiyah01




ASK ME

BEDFELLOW



THANKS TO

Skin by: Nurul Haidah
Base code: Atiqah Jaidin
Others: 1 2 3
All rights reserved ® Mardhiyah Hasbullah 2014

Sad dayy :'(

Rasa sedih kadang-ii ada dalam hati ini. Rasa gembira pun ada jugak. Tapi harus kuat :') Aku dah penat nak kemas buku yang belambak dalam bilik ini. Dah tiga hari aku biarkan bersepah dalam bilik ini. Sampai nak tidur pun tak ada ruang :3 Siang tadi, aku pi Alawiyah ambil borang. Hemmm :') Aku cuma dapat sekolah tu jah buat setakat ini jahhh.

Sedihhhh. Sob Sob Sob T.T Tapi semangat nak pergi duduk Asrama tetap tidak berkurang :) Dah dua kali sekolah Alawiyah tu call aku. Minggu lepas dia call kata aku dapat. Lepastuuuuu, Pagi tadi dalam pukul 8.30 aku tak bangun tidur lagi dia call aku. Hemmm :'( Dah laa mamai. Aku ingatkan Tokwan aku call. Sebab orang yang bercakap tuu, macam orang tua dan aku tak faham bahasa dia cakap. Biasalah aku tak faham sangat bahasa kedah bila cakap cepat-ii. Aku pun bagi tau mak aku yang tokwan call.

Lepas tuuuu, Aku pening dan dia pun pening. Aku tak tahu siapa call. Dia pun tak tahu siapa bercakap. Situasi disitu semakin tegang. Akhir sekali, aku tanya

Aku : Siapa dalam talian ini ?
Alawiyah : Saya dari sekolah Alawiyah. Ini adik Mardhiyah kan? Sila ambil borang disekolah. Harini hari terakhir.
Aku : Haaa? Ouhhh, okayy-ii, Terima kasih yaa. 

Fuhhh, aku kena bebel habis dengan mak aku. Kata bangun lambat, mamai laahhhh. Nasibbbbb. Aku pun siap dalam pukul 12 tuhh nak pi ambil borang. Mak kata pakai baju kurung :3 Aku pakai baju tee shirt yang labuh jahhh. Bukan nak sekolah lagi makk oittt -.- huhuhuhuhuuhuhuh. Aku update blog malam ni dalam pukul 10.40 malam ni. Bertujuan untuk menghilangkan rasa bosan yang ada :') HAHA.

Jangan jadi macam aku. Sangkaan tokwan yang call -.- Btw thanks for reading dear :') Wassalamualaik.

-BudakAsrama- #In sha Allah :)