SCM music player
Perjalanan ke Syurga

ABOUT JOURNAL LINKS TWITTER FACEBOOK Instagram FOLLOW+ DASHBOARD
::Spring Rain::
LANDLORD


Asslamualaikum, Be nice in my blog or I will call my superman :') Follow mine. Mention your name.
underlined bold italic strike
Hostel
 Add/Follow Me Follow Me Follow Me
Follow @mardhiyah01




ASK ME

BEDFELLOW



THANKS TO

Skin by: Nurul Haidah
Base code: Atiqah Jaidin
Others: 1 2 3
All rights reserved ® Mardhiyah Hasbullah 2014

Activites :)

Terasa senang untuk menaip kembali selepas sekian lama blog ini ditinggalkan? HAHA. Mar Gebangg! *Kepaktangan* Sebelum tu, tengok jam dah pukul berapa? Asal semua tak tidur lagii?! Esok kannn cutiii. Hemmmm :/ Petang tadi aku tolong mak aku potong tudung bagi bulat :) Biasalah dalam peraturan sekolah tuu, kena potong tudung bidang 60 bulat. Tak boleh bujur -.- Petak -.- Aku pun potong. Mak aku gila kalut sebab pukul 5 nak kena pi jumpa tukang jahit tu. Time tu pukul 4.30. Jadi aku pun Kalut sama. Ye ahhh, takut kena bebel lagi :3 Seronok woo potong kainn. Jadi model sementara dekat depan mak aku, sebab mak aku asyik dok kata, pusing belakang, depan, tepi. HAHA xD

Aku pun sambil try tudung bagaikan jubah itu, dengan penuh alimnya. Istighfar katakan -.- Adek akuu duk ejek ' Tak lambat lagi ada ustazah dalam rumah ' Haihhh, Panasssssssss. Sabar je laah si Hafiz tu mmg nak kena rasa cabai. Lepas dahh potong kain, siap solat Asar. Terus otw ke cmart. Jumpa tukan jahit tuuu.

Emak : Nak jumpaa ------ ?!
Penjual : Ouhh, harini hari jumaat tukang jahit cuti. Hari Ahad baru dia kerja balik.
Emak : Laaa, harini hari jumaat kaa? Ingatkan dah hari Ahad -.-
Penjual : Ehhh, tak ada laaa.
Aku : Makkkk?! -.- 


Penat aku potong kain tuu. Kalutttt -,- Lepas tuu, mak aku sunggah kedai peace nak try baju. Try 2/3 baju tapi yang nak beli 0 baju. Haihhh, aku dah agak ahh mak aku tuu. Dia payah nak beli bajuuu tauu. Sekejap pendek, labuh, jarang -.- Sabor je laa kalau shopping dengan makkk. HAHA xD Habis masa jaa dekat peacee tuu. Lepas aku terus pi cmart. Beli barang Asrama. Aku katalaahhh

Aku : Emak yahh nak beli shampoo yang segar tauuu.
Emak : Okay, pi lah tgk dekat situu.
Aku : okayy -.- 

Aku pun pilih laaaaaah shampoo, pencuci muka, sabun, diadoren, macam-ii ahhh. Seronok ahh beli barang asrama. Mak aku kata ' Seronok laa yah nak habiskan duit mak ' HEHE xD Tak sekali sekala punn. Dah beli tuu. Aku singgah pi beli Roti Nann. Yummmy <3 Lepas tuu mak aku tanya, cukup tak roti nan tuu? Aku kata tak cukup. Lepas tuu mak aku tambah lagi nasi goreng kampung. Hehe xD Habis dah masak and bungkus kita orang balik. Selamat lahh balik ke rumahhh. Sebelum tuu mak aku selalu kata. Duduk asrama tak boleh makan masakan makk dahh. Makan masakan org lenn dahh. Aku kata balik, Nak pi outing bolehh tak mak? Mak kata, tunggu duduk kat sabah dan sarawak. Aikk -,-''

Aku dah mengarut. Okay, mak aku memang macam tu. Kadang-ii baik lawak, bebel :) Tapi yahh sayang makk. Semoga panjang umur dah dipemudahkan urusan yaaa. Anw Be strong mother to care us. Thanks god gave me a brilliant mother as my mom now. Thankss :)

Wassalamualaikum.