SCM music player
Perjalanan ke Syurga

ABOUT JOURNAL LINKS TWITTER FACEBOOK Instagram FOLLOW+ DASHBOARD
::Spring Rain::
LANDLORD


Asslamualaikum, Be nice in my blog or I will call my superman :') Follow mine. Mention your name.
underlined bold italic strike
Hostel
 Add/Follow Me Follow Me Follow Me
Follow @mardhiyah01




ASK ME

BEDFELLOW



THANKS TO

Skin by: Nurul Haidah
Base code: Atiqah Jaidin
Others: 1 2 3
All rights reserved ® Mardhiyah Hasbullah 2014

Sedar sebelum disakiti

Sedar sebelum disakiti. Tajuk tu seumpama ingin melukakan hati seseorang pada entri kali ini. Tapi tak ada maksud sama sekali. Harap maklum. Seperti biasa, jumpa kawan baru di sekolah rendah dan akan meninggalkannya bila naik ke sekolah tinggi. Itu biasa bagi setiap orang. Tapi itulah kadang-ii pelajar tidak dapat lakukannya. Perlu mempunya kawan untuk terus bersekolah. But its impossible to stay study in primary school right? We must move on without old friends as me. When leave perak and move on at Kedah. Its very pain to me. But must move on and find a kind friends as Wardina and Intan. Alhamdulillah.

Alhamdulillah. Kemarin dapat jumpa War dengan Hannah. Terasa hati dipenuhi bunga sakura. Sanggup suruh mak tinggai dekat Taman untuk jumpa war. Walaupun waktu itu hujan. War bawa basikal. Hannah memang dah ada dekat situ. Sekian lama tak jumpa bila nak jumpa terasa gemuruh. Gemuruh dengan siapa? I dont know. But that time feel happy. Very happy can talk, laugh, cry and tell everything what had been. Tapi semuanya kejap. Tak sempat bergambar. Feel bad. But grateful can talk with them.

Bukan maksud aku dah jumpa kawan perak, lupa kawan kedah. Semuanya sama dihati. Tapi keadilan tidak mengizinkan. Kawan perak semua marah dekat aku.

  • Mar kenapa turun perah tak bagi tahu? 
  • Mar tak jumpa punn!
  • Mar sampai hati jumpa war dan hannah jaaa?!
  • Mar miss you damn much. 
  • Mar Bila nak datang lagi?!
Soalan itu dituju selepas mengupdate status di fb. Terasa penat ingin menaip setelah diserbu sampai begitu sekali. Cukup dengan fb, ditambah dengan wassap dan wechat yang berkurumun tanya perkara yang sama. Itu tak tangkap gambar lagi. Kalau tangkap, bertambah ramai yang kritik. Thats way must be a carefully person. But now everything will changed and had changed. Feel weird. Aku tahu itu memang tidak adil. Tapi itu lah yang aku nak sampaikan pada entri ini.

Bukan nak memilih kawan untuk berjumpa. Bukan sebab War/Hannah jiran aku, kawan rapat aku. Bukan macam tu. Itu yang sempat untuk berjumpa dan masih ada contact num. Maaf yaa, num contact kawan perak sudah lesap. Cuma ada no war dan beberapa kawan yang lain. I will kept it. 

Jumpa dengan war memang sekejap. Setengah jam mungkin. Tapi terasa macam 1 saat. Itu je yang mampu diungkap bila perasaan rindu membuak-ii. Okay laaa. Aku pun dah habis nak menaip. Selasa ni daftar diri ke Arau. Pray for me. Thanks for reading and leave you comment at my cbox. Wassalam.